سفارش تبلیغ
صبا ویژن


Abacavir داروی ضد ویروسی است که برای ویروس نقص ایمنی انسان (HIV) استفاده می شود. این دارو پیشرفت عفونت HIV، را کند میکند  اما کاملا درمان نمیکند.. این سلول ها یک نوع از سلول های سفید خون  هستند  بسیارنقش مهمی دارند زیرا آنها از بدن شما محافظت میکند. اگر درمان نشود، عفونت HIV سیستم ایمنی بدن خود را تضعیف میکند
موارد و مقدار مصرف:
مدیریت مبتلایان به عفونت ویروسی HIV AIDS در ترکیب با سایر داروهای ضد ویروسی البته غیر از داروی لامی وودین(LAMIVUDINE ) و یا تنوفوویر(TENOFOVIR )

 
عوارض جانبی:
افزایش LFTs .redistribution چربی. اگر آلرژی (شامل تب ، راش ،خستگی،علایم گوارشی و تنفسی) گزارش شد فورا” مصرف دارو متوقف شود و مصرف دارو را مجددا” شروع نکنید. اسید لاکتوزیس و هپاتومگالی/استئاتوزیس نیز ممکن است اتفاق بیفتد.
تداخل دارویی:
مصرف الکل دفع داروelimination را کاهش و اثراتexposure آنرا افزایش می دهد.
مکانیسم اثر:
اباکاویر بوسیله آنزیم های داخل سلولی به متابولیت فعالش یعنی تری فسفات کربوویر( CARBOVIR TRIPHOSPHATE ) تبدیل میشود. این متابولیت مهار کننده فعالیت آنزیم ترانس کریپتاز معکوس ویروس اچ آی وی 1 (HIV-1 REVERSE TRANSCRIPTASE) می باشد. که مهار این آنزیم باعث توقف رشد دی ان آی (DNA) ویروسی میشود.
نکات قابل توصیه به بیمار:
مرکز کنترل بیماریهای آمریکا ( CDC )پیشنهاد میکند به خاطر احتمال انتقال ، مادران مبتلا به عفونت HIV از شیردهی بپرهیزند.
اشکال دارویی:
tab 300mg .solution 20mg/ml
اطلاعات دیگر:
بیمار الکل مصرف نکند. واکنش های افزایش حساسیت را در بیمار مانیتور کنید و آنها را به بیمار نیز بیاموزید. در صورت وقوع واکنش های افزایش حساسیت فورا” دارو را قطع کنید.و مصرف دارو را مجددا” شروع نکنید. دارو را میتوان به همراه غذا یا بعد از غذا مصرف کنید.



برچسب‌ها: داروها

تاریخ : شنبه 92/11/26 | 12:16 عصر | نویسنده : baran | نظر

زنان زیادی در جهان در هر سن و سال و نژادی از سردمزاجی رنج می‌برند؛ اختلالی که بروز آن در بدن به دلایل مختلف از قبیل اختلال‌های هورمونی، ابتلا به بیماری، استرس، اضطراب و مشکلات زندگی  بروز می‌کند و معمولا درمان‌هایی که از سوی پزشکان، روان‌شناسان و درمانگران برای آن توصیه می‌شود درمان‌های غیردارویی و غیرشیمیایی است. درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در کشورهای مختلف برای درمان سردمزاجی پیش از هر چیز تغییر و اصلاح شیوه زندگی و سبک زندگی را پیشنهاد می‌کنند و بعد از آن به سراغ شیوه‌های طبیعی مهار استرس و اضطراب و کنترل تنش‌های ناشی از زندگی می‌روند و برای تقویت توان جنسی و درمان ناتوانی جنسی مراجعان‌شان در نهایت دست به دامن انواع گیاهان دارویی یا داروهای با منشا گیاهی می‌شوند.

در هفته 5 گرم سنجد بخورید

یکی از گیاهان دارویی که می‌تواند به پیشگیری و درمان یکی از رایج‌ترین اختلالات زندگی زناشویی غلبه کند، سنجد است. در منابع مختلفی از طب سنتی به این نکته اشاره شده که مصرف دمنوش تهیه شده از سنجد یا جوشانده سنجد در درمان برخی از اختلال‌های جنسی به ویژه در زنان موثر است. اثرگذاری سنجد بر درمان اختلال جنسی زنان و حتی اضطرابی که آنها ممکن است حین رابطه زناشویی تجربه کنند تا حدی است که تحقیقات زیادی در این باره انجام شده و تاثیر  گل گیاه سنجد و میوه آن و میزان اثرگذاری سنجد را بررسی کرده‌اند و کپسول‌هایی به صورت صنعتی در داروخانه‌های برخی از کشورهای اروپایی به مردم عرضه می‌شود. از طرفی فراموش نکنید که از نگاه درمانگران مکتب آیورودا بوییدن اسانس به دست آمده از گل سنجد نیز می‌تواند به بهبود و درمان ناتوانایی جنسی کمک کند البته این درمانگران بوییدن اسانس گل سنجد را اصلا به مردان توصیه نمی‌کنند چرا که موجب کاهش توانایی جسمی آنها می‌شود. از سوی دیگر نوشیدن یک تا 2 فنجان دمنوشی که از جوشانده برگ یا میوه سنجد تهیه شده باشد  برای درمان این اختلال بی‌اثر نیست اما اگر می‌خواهید نتیجه درمانی موفقی از این تجربه بگیرید حتما با یک متخصص طب سنتی مشورت کنید.

کاهش اضطراب با ریوند چینی

زن‌های جوان زیادی وجود دارند که بعد از ازدواج به دلیل تجربه  درد حین زناشویی به مرور دچار ترس‌ها و استرس‌هایی می‌شوند که این حالت‌های روحی- روانی مشکلاتی را برای آنها فراهم می‌کند و روابط زناشویی زن و شوهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. مشکلاتی که ممکن است در صورت عدم درمان در کوتاه مدت موجب بروز مشکلات و اختلاف‌هایی میان زن و شوهر شود. گیاه و ریشه ریوند چینی  و نوشیدن دمنوش تهیه شده از آن تاثیر زیادی در کاهش درد به ویژه دردهایی دارد که ممکن است زنان در ناحیه لگن تجربه کنند. البته نباید فراموش کرد زنانی که به تازگی فرزند آنها متولد شده و مراحل شیردهی به نوزاد را تجربه می‌کنند نباید از این گیاه یا مشتقات آن استفاده کنند.

این گیاهان را به رژیم‌تان اضافه کنید

در برخی از متون طب سنتی اشاره شده که گنجاندن برخی از گیاهان و سبزیجاتی که جنبه درمانی دارند در رژیم غذایی می‌تواند تاثیر زیادی بر درمان ناتوانایی جنسی و ضعف‌های جسمانی در زوج‌ها به ویژه زنان داشته باشد. از این رو توصیه شده در بیشتر وعده‌های برنامه و رژیم غذایی هفتگی خود از چغندر، شاهی، فلفل سبز، پیاز، ترب، کشمش و تمشک استفاده کنید. نوشیدن شیره نارگیل و آب انگور نیز از جمله خوراکی‌هایی است که می‌تواند به تقویت توانایی جسمی زنان کمک کند. عسل طبیعی و خالص را حتما به وعده صبحانه خود اضافه کنید و فراموش نکنید که خوردن حب‌هایی که از ترکیب خرما، گردو و دارچین تهیه شده در این زمینه می‌تواند بسیار موثر باشد. برای تهیه این حب به 6خرما و 3 مغز گردو و کمی دارچین احتیاج دارید. هسته خرما را جدا کرده و مغز گردو و خرما را بکوبید تا نرم شود. دارچین را به آن اضافه کنید و حب‌هایی تهیه کنید و هر روز 4 تا 5 حب بخورید. این حب‌ها را روزانه تهیه و مصرف کنید.

ادامه مطلب...

برچسب‌ها: جنسی

تاریخ : شنبه 92/11/26 | 12:13 عصر | نویسنده : baran | نظر

در تقویت کارکرد جنسی انتخاب نوع مواد غذایی در خانمها و آقایان تاثیر زیادی دارد چون متناسب با کیفیت  و نوع غذا؛ ویتامینها وارد بدن می شود و بدن تقویت می شود . طبیعی است که دستگاه تناسلی هم میتواند کارش را بخوبی انجام دهد و تقویت می شود. اکنون ببینیم برای بهبود کارایی جنسی چه غذاهایی خوب است

تغذیه و رژیم غذایی نقش مهمی در عملکرد جنسی و قدرت باروری هر دو جنس دارد. الگوی تغذیه مناسب و دریافت مقادیر کافی ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین های گروه B، ویتامینE ،A  و عناصر روی، منیزیم، سلنیوم و … نقش مهمی در سلامت سیستم تناسلی، حفظ و بهبود قدرت باروری، تولید هورمون های جنسی، رشد و نمو دیواره رحم، تولید اسپرم و تشکیل سلول تخم دارند.

بر اساس مطالعه ای که در نشریه طب جنسی به چاپ رسید مشخص شد که مصرف غذاهای دریایی توسط زنان مبتلا به دیابت موجب می شود که این زنان عملکرد جنسی بهتری داشته باشند. مصرف غذاهای دریایی در مردان نیز موجب بهبود توانایی نعوظ در آنان می شود. متخصصان معتقدند که پیروی از رژیم غذایی مدیترانه ای که سرشار از میوه ها، سبزیجات، روغن زیتون و ماهی می باشد، عملکرد جنسی را در هر دو جنس بهبود می بخشد. از سوی دیگر مصرف کافئین، الکل، سیگار و بی تحرکی موجب بروز اختلال در عملکرد جنسی می گردد.

بر اساس مطالعات ترکیب اسیدهای چرب موجود در اسپرم یکی از عوامل مهم و موثر بر باروری به شمار می رود. تحقیقات اخیر نشان می دهند که غلظت اسیدهای چرب امگا-3 موجود در اسپرم مردان نابارور کمتر از سایر مردان است. همچنین در مردان بارور نسبت اسیدهای چرب امگا- 3 به امگا- 6 بالاتر می باشد. بنابراین اسیدهای چرب امگا- 3 می توانند در مردان ناباروری که دچار اختلال در تعداد، حرکت و شکل اسپرم هستند، به درمان ناباروری کمک کنند.

امگا- 3  نوعی اسید چرب غیر اشباع با چندین پیوند دوگانه است. این اسیدهای چرب در هر مرحله از زندگی ضروری اند و در تنظیم کلیه عملکردهای فیزیولوژیک بدن از جمله در سیستم قلبی – عروقی، تولید مثل، ایمنی، عصبی، بینایی، پوست و اسکلت به کارمی روند. سه اسید چرب معروف از خانواده امگا- 3 عبارتند از: آلفالینولنیک اسید (ALA)، ایکوزاپنتانوئیک اسید  (EPA) و دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA). ماهی ها به ویژه ماهی های چرب و روغنی، تخم کتان و گردو منابع غذایی امگا- 3 به شمار می روند.



برچسب‌ها: جنسی

تاریخ : شنبه 92/11/26 | 12:12 عصر | نویسنده : baran | نظر

حتما این روزها می بینید که بیماری ام اس زیاد شده است. این بیماری از ناراحتی عصبی می آید که قادر است هر اندام بدن را مبتلا کند و نشانه های آن از حرکت گرفته تا حرف زدن را تغییر می دهد اکنون در این بخش ببینیم ارتباط بین زیاد نمک خوردن و بیماری ام اس چیست؟

ام‌اس نوعی بیماری اعصاب مرکزی است که می‌تواند هر عضوی از بدن را درگیر کند و علائم آن از اختلالات حرکتی تا اختلال در گفتار متغیر است. در بیماری ام‌اس گلبول‌های سفید که نقش دفاع از بدن را برعهده دارند به دلایل نامشخصی به غلاف‌های عصبی سیستم عصب مرکزی به‌جای یک عامل بیگانه حمله‌ور شده و بیماری آغاز می‌شود. اخیرا در یکی از خبرگزاری‌های ایران مطلبی منتشر شد مبنی بر اینکه مصرف نمک زیاد می‌تواند در ابتلا و پیشرفت بیماری ام‌اس نقش داشته باشد و این درحالی است که به گفته دکتر رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو مصرف نمک میان ایرانیان دوبرابر میانگین جهانی است! آیا واقعا نمک زیاد می‌تواند خطر ابتلا به ام‌اس را بالا ببرد؟

افزایش احتمال ابتلا به ام‌اس و دیابت نوع یک

برخی پژوهشگران می‌گویند مصرف بیش از حد نمک ممکن است مقصر اصلی در افزایش میزان بیماری‌های خودایمنی مانند ام‌اس باشد. به گفته این گروه مصرف رژیم‌های غذایی پرنمک باعث افزایش نوعی از سلول‌های ایمنی می‌شود که با بیماری خودایمنی مرتبط هستند. بررسی این دانشمندان نشان داد موش‌هایی که مهندسی ژنتیک شده بودند تا به ام‌‌اس دچار شوند، هنگامی که رژیم غذایی پرنمک را می‌خوردند نسبت به موش‌هایی که میزان دریافت نمک‌شان متعادل بود، وضعیت بسیار بدتری پیدا می‌کردند. این یافته‌ها بیانگر آن است که نمک ممکن است در ایجاد بیماری‌های خودایمنی مانند ام‌‌اس و دیابت نوع یک در افراد مستعد از لحاظ ژنتیک نقش داشته باشد.

دختران چاق 8 برابر بیشتر ام‌اس می‌گیرند!

هنوز معلوم نیست که دقیقا چه عاملی باعث ایجاد بیماری ام‌اس می‌شود. دلایلی که برای ایجاد این بیماری نام برده می‌شوند ویروس، نقص ژن یا هر دو باهم به همراه عوامل محیطی مانند استرس و آلودگی هوا و داشتن سابقه خانوادگی این بیماری است.

نتایج تحقیقات جدید حاکی از آن است که چاقی امکان بروز بیماری ام‌اس در کودکان و دختران نوجوان را افزایش می‌دهد. بر اساس این تحقیقات، بروز بیماری ام‌اس در میان دختران چاق حدود 8/1 برابر بیش از دختران با وزن طبیعی است.  اگرچه ابتلا به ام‌اس در اطفال پدیده‌ای نادر است اما این مطالعه نشان می‌دهد که والدین یا مراقبان کودکان و نوجوانان بسیار چاق باید به علائمی مانند سوزن‌سوزن شدن انگشتان، بی‌حسی یا ضعف اندام توجه کنند.

ادامه مطلب...

برچسب‌ها: تغذیه

تاریخ : شنبه 92/11/26 | 11:7 صبح | نویسنده : baran | نظر

اضافه وزن یعنی انباشته شدن چربی زیاد در بدن و در زمان طولانی باعث بوجود آمدنبیماریهای پر خطر مثل بالا بودن فشار خون و همچنین بالا بودن قند خون می شود. بخاطر همین علت احتیاج به معالجه دراز مدت برای لاغر شدن و یا پیشگیری ازاضافه وزن است. بعد از استعمال سیگار ؛ اضافه وزت دومین سبب مرگ است در کشورهای پیشرفته است

چاقی در جامعه ما نیز رو به افزایش است و نیاز به آگاهی مردم برای داشتن وزن ایده ال می باشد در این مقاله راه هایی که برای کاهش وزن موثر است به طور خلاصه بیان می شود.

 
رژیم غذایی

امن ترین و موثر ترین راه برای از دست دادن وزن ترکیبی از غذا خوردن کمتر و افزایش فعالیت بدنی است
در حالی که بسیاری از روش های مختلف برای کاهش مقدار غذایی که می خورید وجود دارد ولی آنهایی که موفق هستند همه در یک چیز مشترک هستند و آن کاهش مصرف کالری است. یک رژیم غذایی سالم باید شامل مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات، مقدار زیادی از سیب زمینی، نان، برنج، ماکارونی و سایر محصولات نشاسته ای ( بخوصوص انواع سبوس دار )، مقداری از شیر و لبنیات ، مقداری از ( گوشت، ماهی، تخم مرغ، لوبیا و دیگر منابع غیر لبنی پروتئینی ) و مقدار کمی از مواد غذایی و نوشیدنی که در چربی، قند و شکر بالا هستند.
همچنین از مصرف مواد غذایی که حاوی سطح بالایی از نمک هستند و  می تواند فشار خون را بالا ببرند اجتناب کند.
فعالیت بدنی

ادامه مطلب...

برچسب‌ها: تغذیه

تاریخ : شنبه 92/11/26 | 11:5 صبح | نویسنده : baran | نظر

همانطوریکه خود گیاه آ لوئه ورا مفید است پس آب آن نیز می تواند مفید باشد. در این بخش از خاصیت  بسیار  جالب گیاه آلوئه ورا مطالبی را بیان می کنیم که واقعا خاصیت آن اعجاب انگیز است اکنون همه  اطلاعات را درباره آب این گیاه باهم می خوانیم

شَب‌یار، صَبر یا صبر زرد یا آلوئه‌ورا داری برگ‌های نیزه‌ای کلفت و گوشتی با لبه‌های دندانه‌دار است و رنگ آن سبز تا خاکستری می‌باشد و گیاه بومی آفریقای شمالی است. آلوئه ورا از دیرباز در مناطق خشک‌ گرمسیری و نیمه‌گرمسیری جهان، به عنوان گیاه زینتی و هم گیاه درمانی کشت می‌شود. این چگونه از مزایای شگفت انگیز آب آلوئه ورا برای تان گفته است.

1-با توجه به بسیاری از خواص درمانی که گیاه آلوئه ورا دارد، گیاهی شگفت انگیز است. در برگ های این گیاه مایع زرد رنگی پیدا می کنید که می تواند معجزه کند. احتمالا می دانید که ژل آلوئه ورا برای برخی امراض پوست مانند آفتاب سوختگی، گزش حشرات، جوش و تاول، بریدگی ها و … بسیار مفید است؛ دلیل آن این است که آلوئه ورا ضد قارچ و باکتری است و همچنین به بازسازی سلول ها کمک می کند. مصرف ژل آلوئه ورا روی پوست می تواند تا حد زیادی به نفع بیماری های شایع پوست و کمک به فرایند درمان آن ها باشد.

ادامه مطلب...

برچسب‌ها: تغذیه

تاریخ : شنبه 92/11/26 | 11:5 صبح | نویسنده : baran | نظر

همه ما هندوانه را دوست داریم  چون از میوه های سالمی است که برای بدن  فوق العاده عالی است ؛ولی علاوه بر اینکه این میوه را می خوریم باید آن را به پوست هم بزنیم تا پوست هم از منافع آن استفاده کتد چون هندوانه باعث جوانی پوست می شود .عوض اینکه  با کرمهای گران تقلبی این کارر اانجام دهید با هندوانه بروش طبیعی و بدون زیان انجام دهید و نگذارید پوستتان چروک شود. اکنون چند نوع ماسک هندوانه را برایتان آموزش می دهیم
 مخلوط هندوانه با برخی مواد دیگر می‌تواند اثرات آن را چند برابر کند و موجب آبرسانی بهتر پوست و ویتامینه کردن آن شود و طراوت و درخشندگی آن را چند برابر کند.

ماسک‌هایی که می‌توانید هر روز استفاده کنید

پوست هندوانه را از قسمت گوشت آن به‌طور کامل پاک کنید و بشویید و چند تکه کنید. تکه‌ها را در یخچال بگذارید و در میان روز  یا وقتی از این هوای گرم به خانه برمی‌گردید پوست را از داخل یخچال بردارید و روی صورت بگذارید تا حسابی پوست‌تان خنک شود. برای آرامش و شادابی پوست می‌توانید همین کار را بعد از هرکدام از ماسک‌های دیگر نیز انجام دهید.

ماسک انرژی بخش

پیشنهاد می‌کنیم این ماسک انرژی‌بخش را حتما امتحان کنید، این ماسک پوست شما را خنک و تمیز می‌کند و ظاهر آن را جوان نگه می‌دارد. یک فنجان هندوانه را له کنید و سپس آن را روی صورت و گردن بمالید. بعد از 15دقیقه صورت‌تان را بشویید، خیلی زود پوست شما طراوت و تازگی خود را پیدا می‌کند.

آب هندوانه را گرفته و روی پوست برای 15 تا 20دقیقه قرار دهید. سپس آن را با آب سرد بشویید. این ماسک باعث می‌شود لکه‌های پوستی از بین رفته و کم‌رنگ‌تر شود.

چرا هندوانه شما را جوان می‌کند

در هندوانه آنتی‌اکسیدان‌هایی چون ویتامین C و A و لیکوپن وجود دارد، بنابراین  می‌تواند همچون یک سلاح قدرتمند با تمام نشانه‌های پیری مبارزه کند. میوه‌های محدودی به اندازه  هندوانه حاوی لیکوپن هستند. لیکوپن یک رنگدانه شیمیایی است که باعث ایجاد رنگ قرمز در هندوانه می‌شود و اثرات ضد‌اکسیدانی قوی‌ای دارد. این آنتی‌اکسیدان به تمامی نقاط بدن می‌رود و رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند و تاثیرات ناشی از آنها را کاهش می‌دهد. رادیکال‌های آزاد مولکول‌هایی هستند که باعث تخریب بسیاری از بافت‌های بدن می‌شوند و بر اثر قرار گرفتن در آفتاب و سیگار کشیدن افزایش پیدا می‌کنند. خطوط ظریف روی پوست، چروک‌ها، لک‌های پیری و… همه نتیجه افزایش رادیکال‌های آزاد هستند.

کرم ضدچروک بسازید

ادامه مطلب...

برچسب‌ها: پوست

تاریخ : شنبه 92/11/26 | 11:3 صبح | نویسنده : baran | نظر

رنگ کردن مداوم مو بعدا  باعث عارضه های زیاد می شود چون رنگ یک ماده شیمیایی است و بالطبع هر ماده شیمیایی  زیانهایی را در پی دارد. اکنون متخصص پوست درباره رنگ کردن مداوم مو توصیه هایی دارد که میخوانیم

 رنگ مو ماده‌ای شیمیایی است و استفاده مکرر از آن، موجب عوارض دراز مدت می‌شود.

هر ماده شیمیایی دارای عوارضی است و استفاده مکرر و بیش از حد از رنگ مو در دراز مدت موجب شکسته شدن مو، قرمزی و خارش پوست سر و در مواقع حاد موجب ریزش موی سر خواهد شد.

 عوارض پوستی و واکنش‌های شیمیایی ناشی از استفاده از رنگ مو در برخی افراد سریعتر بروز می‌کند و میزان این عوارض، به استعداد ذاتی فرد در مقابله با این عوارض بستگی دارد.

 برخی افراد نیز در اصطلاح مشکل تماسی دارند و در نخستین استفاده از رنگ مو دچار سوزش، خارش و قرمزی پوست سر می‌شوند که این افراد نباید از رنگ مو و دیگر مواد شیمیایی بر روی مو و پوست سر استفاده کنند.

توصیه می‌شود رنگ مو در فاصله‌های زمانی حداقل چهار ماهه استفاده شود. هر چند عوارض رنگ مو در دراز مدت وجود خواهد داشت ولی هر چه فاصله زمانی رنگ کردن موها بیشتر شود، بهتر است.



برچسب‌ها: مو

تاریخ : شنبه 92/11/26 | 11:2 صبح | نویسنده : baran | نظر

حتما درارتباط با شغل روزهایی که برای اولین بار به سرکار رفتی و برای خود صاحب شغل شدی بخاطر داری؟ خیلی روز خوبی بود مگر نه؟ از دست پر کردن فرم های استخدام دیگر کلافه شده بودی و با پیدا کردن یک شغل دلخواه از همه آنها رها شدی  ولی  انتخاب شغل اشتباه نیز برای خودش نشانه هایی دارد که اکنون می خوانیم
در حال حاضر 6، 12، یا 20 ماه گذشته …و ماه عسل به پایان رسیده.  حسابی تو کارت درگیر شدی و حالا می تونی بدون عینک سرخ رنگی که کار رو باهاش شروع کردی، شغلتو بهتر ببینی. شاید فرهنگ کاری اینجا خیلی خشک باشه و واقعا احساس نکنی که برای این شغل مناسبی و شاید هم برخی از وعده هایی که قبل از شروع کار بهت دادند، حالا فراموش شده باشه.

در هر صورت، نمیخوای به بازار جستجوی کار برگردی…مگر اینکه مطمئن بشی که این شغل بدردت نمی خوره.

ادامه مطلب...

برچسب‌ها: روانشناسی

تاریخ : شنبه 92/11/26 | 11:0 صبح | نویسنده : baran | نظر

انسانها برای اینکه دچار عذاب وجدان نشوند و در پی راحتی باشند حقیقت را از خود هم مخفی میکنند. این احسس راحتی مبالغه آمیز است. علت کتمان واقعیت  به خودتان یک گونه ترس نامشخص است. ولی باید این کارهارا نکنید  و دست بکشید از این کارهای احمقانه می دانید چرا چون در آینده سبب  ناراحتیتان میشود و  آزرده خاطرمی شوید

شما به خود دروغ می گوئید چون به دنبال راحتی هستید. راحت طلبی مبالغه است. دلیل دروغ گفتن شما به خودتان ترس از ناشناخته هاست. اما باید از این کار دست بکشید. دروغگویی سوهان روح تان می شود و باعث رنج های بسیاری در آینده برایتان می شود.

دروغ چیزی است که شما آن را باور می کنید تا زندگی را کمی آسان کنید. دروغ الگویی است که شما تحت آن عمل می کنید تا از درد و رنج دوری کنید. دروغ شما را از درون و برون از بین می برد. دروغ چیزی است که می خواهید باور کنید زیرا فکر می کنید که عکس آن به نفس شما صدمه می زند.

گاهی اوقات تفاوت بین دروغ و حقیقت می تواند لطیف باشد. گاهی اوقات ذهن سعی می کند تا به طور «منطقی» شما را فریب دهد آن دروغ را باور کنید. نمی توانم راهنمایی قطعی به شما بدهم که چطور این دو را از هم متمایز کنید. من شما نیستم و شرایط خاص شما ، انگیزه ها و آرزوها یتان را درک نمی کنم. اما می توانم برخی نکات را برای راهنمایی به شما بدهم تا تصمیماتی بگیرید که به خوبی به شما کمک کند.
شما زمانی به خود دروغ می گوئید که:


ادامه مطلب...

برچسب‌ها: روانشناسی

تاریخ : شنبه 92/11/26 | 10:59 صبح | نویسنده : baran | نظر
.: Weblog Themes By Theme98.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس