سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفید کردن دندان با پوست موز، از شیوه های آسان و طبیعی مراقبت از دندان ها محسوب می شود. مواد معدنی موجود در پوست موز مثل پتاسیم، منیزیم و منگنز توسط دندان ها جذب شده و سبب سفید شدن دندان می گردند.

البته همیشه به خاطر داشته باشید که همه راه های مراقبت و زیبایی برای همه به یک میزان جواب نخواهد داد. در اینجا ما به توضیح این مطلب خواهیم پرداخت اما احتمالا برای بسیاری از افراد این روش امکان دارد مؤثر واقع نگردد. برای سفید کردن دندان های خود مراحل زیر را دنبال کنید:

1- یک موز رسیده را انتخاب نمایید،  البته نباید پوست آن سیاه شده باشد. نواری باریک از پوست آن را جدا کنید.

2- قسمت داخلی پوست موز را بر روی دندان های خود بکشید؛ به طوری که لایه ای از گوشت داخلی پوست موز کاملا روی دندان های شما را بپوشاند.

3- پس از این که تمام دندان های شما با لایه ای از گوشت داخلی پوست موز پوشانده شد، اجازه دهید آن 10 دقیقه روی دندان شما بماند.

4- سعی کنید دهان خود را باز نگه دارید تا از تماس لب های خود با خمیر موز روی دندان ها جلوگیری نمایید زیرا در غیر این صورت، موز از روی دندان ها پاک می شود.

5- پس از گذشت 10 دقیقه با یک مسواک خشک، بصورت دورانی و بسیار آرام دندان های خود را به مدت یکی دو دقیقه مسواک بزنید.

6- سپس مسواک خود را کمی خیس کرده و دندان های خود را از خمیر موز پاک نمایید. در صورت تمایل می توانید از خمیر دندان خود استفاده نمایید.

7- بهتر است این عمل را روزی یک بار و حداقل تا 2 هفته ادامه دهید تا شاهد نتایج آن باشید.



برچسب‌ها: دندان پزشکی

تاریخ : جمعه 93/3/2 | 12:29 عصر | نویسنده : baran | نظر
.: Weblog Themes By Theme98.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس