سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایا حقیقت دارد؟ آیا حقیقت دارد که بتوانید درهر روز نیم کیلوچربی خالص را از بدن بیرون کنید؟ حتما جوابتان منفی  است. اما این سوزاندن نیم کیلو چربی در یک روز امکان پذیر است. دراین بخش با ما همراه باشید تا چگونگی آن را برایتان توضیح دهیم می‌دانیم که هر کیلو چربی دوبرابر همان مقدار کربوهیدرات و پروتئین کالری دارد و این را هم بخاطر بسپارید که در جریان سوزاندن 5 کیلو چربی احتمال این وجود دارد که در جریان تحریکات چربی‌سوزی مقدار 7 تا 10 کیلو از آب بدنتان را از دست بدهید. بنابراین مراقب باشید که وزنی که کم می‌کنید فقط حاصل سوختن چربی‌ها باشد نه کاهش آب بدنتان. حالا به این نکته توجه کنید که برای کاهش 10 کیلو چربی باید 15 روز چیزی نخورید و تمرین هم داشته باشید و امیدوار باشید که بعد از دو هفته این مقدار وزن را کم کنید، این آسان است؟


هشدار

باید بدانید که بدنتان اصلا دوست ندارد که برای زمان طولانی در شرایط قحطی کالری ورودی (کالری ورودی کمتر از کالری مصرفی باشد) باشد و اگر دراین شرایط قرار بگیرید با استفاده از دو واکنش با این شرایط مبارزه می‌کند. اولین واکنش بدن کاهش متابولیسم است و دومین واکنش که اصلاً برایتان خوشایند نیست نگهداری چربی‌هایی است در حقیقت این مکانیسم‌ها ترفندهای بدن برای مبارزه با قحطی کالری است. بنابراین اگر تصمیم به کاهش کالری ورودی برای بدنتان بگیرید فقط وقت خود را دور ریخته و خود را قربانی یک نتیجه بسیار ضعیف کرده‌اید. در حقیقت با این کار شما ظاهر بیمارگونه‌ای برای خود درست می‌کنید در حالی که چربی‌هایتان پابرجا خواهند بود که مسلماً شما همچنین چیزی را نمی‌خواهید در صورتی که با کم خوردن یا اصلاً نخوردن یک کسری بسیار زیاد در کالری‌های ورودی بدن خود بوجود بیاورید مطمئن باشید که این شرایط برای کاهش چربی و تغییر هیکلتان کارایی نخواهد داشت و مسلماً افرادی که این کار را می‌کنند دست به یک عمل احمقانه زده‌اند و رویای متناسب کردن بدنشان را در کوتاه‌مدت بدست نخواهند آورد و این فقط یک رویا است که بعد از دو هفته که با این شرایط سپری شود با یک بدن رویایی از خواب بیدار خواهند شد. بدن شما بسیار زرنگ‌تر از آن است که بخواهد با این متدهای ابتدایی تمام چربی‌های خود را شسکته و بعنوان انرژی استفاده کند. بنابراین آهسته و پیوسته رفتن تنها راه چربی‌سوزی است و رویای چربی‌سوزی سریع مرده است فقط اگر کمی زرنگتر باشید می‌توانید یک قدم جلوتر از بدن خود بایستید که خیلی راحت‌تر از تغییر مقدار مواد غذایی و کاهش میزان انرژی بدنتان است.

بدن را به کارکردن وادار کنید

حالا این سؤال بوجود می‌آید که چگونه می‌توانیم زیرک باشیم و به چربی‌سوزی سریع دست پیدا کنیم؟ برای رسیدن به این منظور راه‌های زیادی وجود دارد (البته اگر بتوانید چند استراتژی خوب را با هم ترکیب به یک نتیجه چربی سوزی باورنکردنی دست پیدا خواهید کرد) اما یکی از قسمت‌های این پازل ایجاد یک کسر بزرگ کالری است که واقعاً کارآمد است. مخصوصاً اگر بتوانید آنرا درست در وقتی ایجاد کنید که بدن در شرایط پذیرفتن چربی‌ها به عنوان منبع انرژی باشد اعتقاد من بر این است که با استفاده از تقلب و بالابردن متابولیسم میتونید به حداکثر میزان چربی‌سوزی برسید مخصوصاً زمانی که رژیم می‌گیرید با همه اینها فقط یک روز تقلب و خوردن غذا بطور معمول کافی است که بتوانید هورمون‌ها را به حالت اولیه برگردانید و بدن را در حالت بهینه چربی‌سوز نگه‌دارید ( در یک رژیم سخت حدود یک هفته طول می‌کشد تا هورمون‌های چربی‌سوز کم شوند و افت پیدا کنند). اما نتیجه بسیار عالی‌تر است چرا که هنوز هر هفته چربی بیشتری کم می‌کنید و هنوز هم می‌توانید از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید حالا این سؤال‌ها را از خودتان بپرسید.

فکر می‌کنید بهترین زمان برای ایجاد یک کسر بزرگ کالری کی است تا بتوانید بیشترین چربی‌سوزی را تجربه کنید؟

به این موضوع مهم فکر کنید و اما جواب این سؤال مهم اینست که اگر فکر می‌کنید که درست بعد از روز تقلب (که دو هفته فقط یک روز است و در آن مثل مواقع عادی غذا می‌خورید) باید این کار را انجام دهید کاملاً درست فکر می‌کنید چرا که روز بعد از روز تغلب بدن یک پتانسیل فوق‌العاده برای چربی‌سوزی خواهد داشت میزان لپتین در اوج خود قرار دارد و دیگر هورمون‌های چربی‌سوز نیز به کمک لپتین می‌آیند بعلاوه اینکه بدن کاملاً آماده و راغب برای استفاده از چربی‌ها بعنوان انرژی است. بهترین و زیرکانه‌ترین حرکت بعد از روز تقلب اینست که از این دو طریق میزان کالری ورودی را تا حد ممکن کاهش دهید.

1- تا جایی که می‌شود کالری کمتری استفاده کنید.

2- با ورزش کردن بهینه مقدار قابل توجهی کالری بسوزانید.

اساساً اگر شما یک کسری کالری بزرگ (با کاهش کالری ورودی و تمرین کردن مناسب) ایجاد کنید آن روز بدن شما چربی‌بیشتری از طریق سوزاندن چربی‌ها بعنوان انرژی خواهد سوزاند چرا که متابولیسمتان در بالاترین حد ممکن است که این را احساس خواهید کرد. در پایان باید بگویم که فقط و فقط اگر زمانبندی و استراتژی درستی داشته باشید می‌توانید در هر روز نیم کیلو چربی خالص بسوزانید (شاید هم بیشتر چربی بسوزانید) بدون اینکه از روش‌های احمقانه و خطرناک استفاده کنید.



برچسب‌ها: تغذیه

تاریخ : سه شنبه 92/11/29 | 11:35 صبح | نویسنده : baran | نظر
.: Weblog Themes By Theme98.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس